top of page

BLOG- החתונה היוונית שלי

חתונה קטנה בחו"ל- למה זה הכי נכון?


כולנו כבר הבנו שהקונספט הזה של להזמין מאות מוזמנים שלא כל כך קרובים אלינו, ליום המרגש והאינטימי הזה שנקרא חתונה, לא ממש עובד- את הבני דודים השניים כדי שאבא לא ייעלב, את השכנים של ההורים כי לא נעים לא להזמין, את החברים מהעבודה, שמי בכלל ימשיך להיות חבר שלהם בעבודה הבאה.. ועוד ועוד נספחים מהחיים שלנו.. הרי מה קורה בסוף? ב 22:30 כל המוזמנים הנספחים האלה הולכים הביתה (כי מלכתחילה ההזמנה לחתונה היא תיק עבורם) ורק מי שבאמת אוהב וקרוב לזוג, ממשיך להנות, לרקוד, לשתות ולייצר איזשהי חוויה שהיא מעט רגשית ואישית יותר. וגם כאן אני מסתייגת. כי כמו שהחתונה התחילה, כך מיד היא כבר מסתיימת. אין זמן לייצר חוויות אמיתיות. אין אינטימיות, אין רגע של מבט, של קשר אוהב בין המוזמנים. וזה בדיוק מה שחסר לנו בחתונות הגדולות בארץ. ולכן, איך שאני רואה את זה- אין סיבה להזמין מאות מוזמנים, אין סיבה לכל הטירוף הזה אם במילא מי שבאמת רוצה לחגוג עם הזוג זה הגרעין הקרוב אליו ביותר.

חתונה קטנה היא הדבר הכי הנכון לעשות. ומה לגבי ההפקה והתקציב אתם בטח שואלים...?

אירוע, כמו כל אירוע דורש את הדברים הבסיסיים שלו, כמו: כיבוד ואירוח נדיב, תפאורה ועיצוב שולחנות ישיבה, תכנון מהלך האירוע באופן תקין, קבלת אורחים, מוסיקה לכל צורותיה, ובעלי אירוע שמחים ומסופקים.

בחתונה קטנה המורכבות היא שונה, הכל צריך להיות פחות המוני, היחס וההגשה צריכים להיות אינטימיים ואולי המוסיקה צריכה להיות משפחתית. כאשר בוחרים סגנון באירוע קטן הוא יכול לבוא לידי ביטוי, יותר באופן האישי. לבעלי השמחה יש קשר ישיר יותר עם האורחים וגם המחוות יכולות להיות הרבה יותר צנועות. המקום ליצירתיות הוא שונה והשמיים הם הגבול כשמפיקים חתונה קטנה. יש תקציב להשקיע בדברים הקטנים והנכונים שהופכים את הארוע לחוויה שלמה, חווייתית ומרגשת.

Featured Posts
Recent Posts

השירות שלנו

bottom of page