מי אנחנו?

מאחורי הקלעים של "WedAway" עומד זוג שבחר להתחתן ביוון- גל זהבי ולירון אדם

גל זהבי- אדם

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת, ובוגרת קורס להפקה ועיצוב אירועים. גל עבדה מזה שנים בעמותת אנוש בניהול פרויקטים, שיתופי פעולה חברתיים ועסקיים, בניית תוכניות התנדבות והפקת אירועים וכנסים מקצועיים. החתונה המדהימה של לירון ושלה, היא שהביאה אותה להקים את Wedaway- כותרת אחד להמון דברים שגל אוהבת במיוחד- אנשים והפקת אירועים.

לירון אדם

בעל תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול, תואר נוסף בלימודי מזרח אסיה ותואר שני במנהל עסקים. לירון מנהל פרוייקטים ברמת מורכבות גבוהה ומנהל אופרציות בין לאומיות מזה עשר שנים במגוון חברות הייטק במשק. אבל אל תראו אותו ככה, הוא גם אוהב לצאת מהמשרד מידי פעם. הוא קונדיטור מוכשר, ואוהב אוכל מושבע. בשנים האחרונות, הוא לקח את החיים צעד אחד קדימה והוסמך כסקיפר, דבר שנתן ביטוי לאהבה הענקית שלו לחיי הים. בקיצור, כשלירון בסביבה, אפשר להיות בטוחים שהכל יתקתק כמו שעון שוויצרי.

ואת "WedAway" הקמנו מיד לאחר החתונה היוונית שלנו.

איך הכל התחיל?

כשהחלטנו להינשא והתחלנו לדבר על איך אנחנו מדמיינים את יום נישואינו, הסכמנו פה אחד, שהדבר שהכי חשוב לנו בחתונה הפרטית שלנו, הוא להיות מוקפים באנשים שאנחנו הכי הכי אוהבים, ושאוהבים אותנו בחזרה.

הרגשנו שחתונה של הרבה מוזמנים תהפוך לארוע מסחרי שלא יספק אותנו ולא יתאים לאופי שלנו. ידענו בוודאות שאם נלך על חתונה סטנדרטית, נרוקן את הכיס שלנו, ואת הכיס של המוזמנים שלנו. ואנחנו ממש לא מאמינים בבזבזנות הזאת.

אנחנו שנינו טיפוסים שאוהבים לתת, לפנק ולגרום לאנשים להרגיש חשובים על ידי מחוות ומתנות קטנות, וידענו  שאם נזמין הרבה אורחים, לא יוותר לנו תקציב לכך.

רצינו חתונה שלא תסתיים אחרי חודשים של תכנון, תוך כמה שעות ספורות. ידענו שאנחנו רוצים לתת לאהבה שלנו קצת יותר זמן מהרגיל. להתפנק קצת, כי מגיע לנו.

שנינו מאוד אוהבים את התרבות היוונית- את המוזיקה, את האוכל ואת החופים.

עשינו אחד ועוד אחד, ומהר מאוד הגענו למסקנה שהחתונה שלנו הולכת להיות יוונית. ולא רק יוונית, אלא ממש ביוון עצמה. היא תהיה טיול חתונה, שהוא גם חופשה, גם מסיבה וגם אפילו טקס נישואין אלטרנטיבי.

התגבשנו על מספר החברים הקרובים שלנו, המשפחה נתנה אור ירוק ויצאנו לדרך.

מהר מאוד, החתונה התחילה לרקום עור וגידים וכבר הפכה להרפתקאה מדהימה, מרגשת ומלאת ציפיות. להפתעתינו, לא עברו שבועיים מאז ההזמנה הרשמית, וכל המוזמנים שלנו רכשו כרטיס טיסה לאותה טיסה בדיוק כדי שהחתונה תתחיל כבר בשדה התעופה בארץ :)

הספקים שהכרנו בדרך, נתנו לנו שירות ברמה שלא הכרנו בעבר. נהנינו מהחשיבה המשותפת והיצירה הזוגית. ירדנו לפרטים הקטנים ביותר, החל מבחירת מנות יווניות אותנטיות ובחירת סוג האוזו, ועד לעיצוב המקום, ומיתוג החתונה.

החתונה היתה הצלחה בכל קנה מידה. היא עלתה על כל דימיון ואפילו יותר מזה- מאז החתונה, הפכו כל המוזמנים שלנו למשפחה אחת גדולה. ואין מתנת נישואים משובחת מזו.

לכניסה לבלוג החתונה היוונית שלי- סיפור ותמונות מהחתונה היוונית של גל ולירון

מיד לאחר החתונה, החלטנו שאת החלום שהגשמנו לעצמינו, אנחנו רוצים להגשים עבור זוגות רבים אחרים, שרואים בחתונה מעבר לים, כפרויקט מורכב ומסורבל מידי.

נסענו שוב ליוון, ואז התרחבנו גם לאיטליה. חיפשנו, ביררנו, והרכבנו עבור הזוגות שלנו, חבילות חתונה מושלמות.

כל חתונה, יש לה את הסיפור והאופי שלה. כל מקום, יש לו את האנרגיות שלו, לכל אי צבעים משלו, ותרבות משלו. החבילות שלנו מותאמות לפי מספר המוזמנים והתקציב.