top of page

BLOG- החתונה היוונית שלי

טרנדים חדשים בחתונות בחו"ל- 2020

יש כלל שאומר: ככל שאתם עפים עם הדמיון שלכם, ככה האורחים יעופו בחתונה שלכם! הכלל נבדק ואושר על ידינו ואנחנו עומדים מאחוריו במאה אחוז! :) אז לכל הזוגות שמחפשים קצת שדרוגים למסיבה, הנה כמה טרנדים שווים שראינו בהפקות שלנו, שנתנו לנו מלא השראה ומקווים שיניעו גם את הדמיון, היצירתיות והחופש שלכם וישדרגו את חופשת החתונה שלכם בחו"ל!

עמדת קוקטיילים

טרנד חגיגי, פשוט ואלגנטי. בוחרים כמה קוקטיילים שאתם הכי אוהבים, כדאי עם מרכיבים מקומיים וטריים שיוסיפו סטייל אותנטי (וגם כי הם לעיתים זולים יותר). ממקמים את הקוקטיילים בעמדה מיוחדת יחד עם שלטים ועיצוב מתאים (אפשר להתפרע עם שלטים מגניבים ועם מלא צבע, או עם כוסות יוצאות דופן). כיוון שהצבע הופך את העמדה למאוד פוטוגנית ויפה, הזמן המומלץ לפתיחת עמדת הקוקטיילים הוא כשיש עוד קצת אור, מה שיבטיח שהעמדה תשתלב עם שקיעה פסטלית מהממת.

נעליים זוהרות

לא יכולים לשחרר מהנעלים השוות שראינו בחופשת חתונה שהפקנו בקיץ האחרון בכרתים. הן זוהרות, הן שיקיות והן יהפכו מיד כל אחד שינעל אותן למוקד המסיבה! דיימנו איך באמצע רחבת הריקודים, בשיאה של המסיבה, אתם מפתיעים את כל האורחים עם אורות זוהרים מהנעליים שלכם. ממליצים שתביאו כמה כאלו מאלי אקספרס לשדרוג מטורף של המסיבה!

פיירי לייטס

טרנד עיצובי שאנחנו מאוד מאוד אוהבים זה שילוב של המון אורות פיירי לייטס (או אורות קריסמס) בעיצוב האירוע. אין כלה לעתיד ששוטטה יותר מדקה בפינטרסט ונשארה אדישה למראה הקסום של שולחן שלאורכו פרוס שובל של אור מנצנץ. במיוחד ממליצים על השילוב של אורות קריסמס עם נרות, אבל הם הולכים גם עם ירק ועם פרחים. אפשר לתלות את הפיירי ליטס בכל מקום, כמובן גם ברחבת הריקודים, ובכל מקום שתשימו אותן הן יתנו תחושה של אגדה וקסם לאירוע. צלמים אוהבים את הפיירי לייטס במיוחד, כי הם נותנים עומק לתמונות המסיבה כשהכל מאוד חשוך מסביב

חתונה בלבן

חתונה בלבן היא טרנד שמאוד מתאים לחתונה בחו"ל, במיוחד לחופשת חתונה ביוון שכבר בעצמה צבועה בלבן וכחול. הלבן מצטלם מדהים, במיוחד באירוע ליד המים. חתונה שכולה בלבן גם מקרבת בין כולם ויוצרת תחושה של משפחתיות ואינטימיות בין האורחים. אגב, נחשו איך נראית חתונה בלבן בלילה באור של אולטרה סגול!

מסיבת פול מון

מה שמוביל אותנו לטרנד הבא: אם קרה והחתונה שלכם מתרחשת בירח מלא – הפכו אותה לחתונת פול מון! נצלו את האור הטבעי והחזק בלילה עם עיצוב בצבעים שזוהרים בחושך, צבעי גוף, סרטים, באקטים של קוקטיילים, וכמובן אורות אולטרה סגול! תנו לדמיון לעוף ותמצאו את עצמכם כמה שעות אחרי החופה, משחררים את הטירוף במסיבה פסיכדלית משוגעת- ממש כמו בתאילנד.

צילומי רחפן

טרנד שנותן פרפסקטיבה בלתי נשכחת על אירוע חתונה בחו"ל ולוקח את המושג "נקודת מבט" לאקסטרים הוא שילוב של צילומי רחפן באירוע חתונה בחו"ל. צילומי רחפן מתאימים מאוד ללוקיישנים של חתונה בחו"ל – מסיבה על יאכטה בתוך ים טורקיז, טקס על קו החוף או מסיבת בריכה בוילה מצטלמים מדהים ברחפן ונותנים מבט וזכרון מטריף ומיוחד לאירוע.

צילומים מתחת למים

אטראקציה מושלמת שמומלץ מאד לשלב בלו"ז של חופשת חתונה בחו"ל היא צילומים מתחת למים. חוויית השקט, הריכוז בנשימה, תחושת הריחוף והמגע עם המים מעניקים תחושה מרגיעה ומהנה שגם מקרבת בין בני הזוג וגם יוצרת תמונות יוצאות דופן שנראות פשוט כמו חלום. את הצילומים ניתן לעשות בים, בבריכה, או לשלב ביניהם- וכל האורחים שזורמים עם הקונספט מקבלים מזכרת מיוחדת מהחתונה שלכם. צילום זוגיות תת ימי מתאים מאוד לחתונות בקפריסין או יוון, שסובבות תמיד סביב מים ופעילויות הקשורות למים.

עמדת פולורואיד מעוצבת

ממליצים להוסיף עמדת פולורואיד לאירוע, טרנד כייפי שהפך כבר לנורמה במסיבות חתונה. עמדת פולורואיד כוללת מצלמה אחת או יותר, פילים (לא לשכוח להביא הרבה כי אנשים נוטים להתלהב ולצלם המון) ואביזרים לקישוט, והיא תבטיח לכם ולאורחים המון הנאה. אפשר להיות יצירתיים ולהשתגע עם שפמים, מסגרות מדליקות, שלטים עם כיתובים מצחיקים וכל מה שעולה בדמיון- בבקשה להוריד את המשפט הזה. אפשר לשלב אותה עם ספר אורחים ובכך המוזמנים יוכלו לצרף את התמונות שצילמו בשלל פוזות משעשעות לברכות שיכתבו לכם :)

הייליט\האשטג חתונה

כל אחד מהאורחים שתופס איזה רגע מעניין, מרגש או מצחיק לאורך חופשת החתונה יכול לתייג את האינסטגרם שלכם או של ההפקה בסטוריז (או לשים האשטג מיוחד שיוקדש לחתונה). ברגע שמתקבל תיוג מוסיפים את התמונות לאותו הייליט, ואורחי החתונה יכולים לקחת הפסקה מידי פעם ולהתעדכן מה קורה כל הזמן, מי הצליח לתפוס קפיצה של כולם למים, מי תפסה את הזר של הכלה או מי מרים צ'ייסר בבריכה! טרנד כייפי ומומלץ!


Featured Posts
Recent Posts

השירות שלנו

bottom of page