top of page

BLOG- החתונה היוונית שלי

סופסוף יש אלטרנטיבה לתעשיית החתונות

החתונות בארץ הפכו בשנים האחרונות לקרקס שלם של הצעות מקוריות. כל זוג רוצה את החתונה הכי מיוחדת, הכי שמחה, וכולם בסוף מוצאים את עצמם עושים את אותו הדבר. כדי להוסיף כמה שיותר מקוריות, הזוגות מוסיפים כל מיני אלמנטים שיעשו את החתונה מעניינת... אם זו הופעה חיה, בועות סבון, הפעלות לילדים ומה לא... האלמנטים האלה בדרך כלל עולים הרבה כסף ולא באמת מוסיפים ערך מוסף לחתונה. השבלוניות בחתונות עולה על כל דימיון... הכל נעשה באותו הסדר ובאותה הצורה. ספקים עוברים מפה לאוזן מפייסבוק לפייסבוק וכל חתונה היא שיחזור של חתונה אחרת.

בנוסף, כשמדובר בארוע חתונה, המחירים עבור השירות, מרקיעים שחקים ומכפילים את עצמם. וזה תמיד יקר מאוד עבור זוג שעוד לא התחיל את חייו.. בתמונה העגומה הזאת, נמצא גם קהל המוזמנים לחתונות, שמתבייש להגיע לחתונה אם הוא לא שם 400 ש"ח "לראש", ובחודשי הקיץ, בין לג בעומר לספטמבר, הוא צריך לפתוח תכנית חיסכון שתציל אותו ממינוסים גרנדיוזים.... כולנו סובלים מזה וכולנו ממשיכים לעשות את זה- להתחתן כמו כולם.

החתונה מסתיימת אחרי 4 שעות בדרך כלל, ומי שנשאר לחגוג עם הזוג עד אחת בלילה, זה הגרעין הכי קרוב, בדרך כלל 30-50 אנשים, שבשבילם הזוג עשה את כל הקרקס הזה של החתונה. בשביל אותו גרעין קרוב. לא עדיף כבר לחגוג מראש רק עם אותו גרעין? הרי אלו שלא קרובים מספיק לא קופצים משמחה כשהם מקבלים את ההזמנה לחתונה. ההיפך זה הנכון.

אז זוגות עומלים על החתונה במשך כמה חודשים, משלמים הון תועפות שהיה מספיק לטיול של שנה סביב העולם, והופ! תוך 6 שעות הם מוצאים את עצמם שיכורים, עם נפילת מתח, וצ'קים שצריך להכניס לאקסל... יום אחרי החתונה, הצ'קים יורדים מחשבון הבנק והזוג מתחנן שהוא יצליח לכסות את עלויות החתונה.

אבל רגע... יש עוד דרך. מישהו שמע על חתונה בחו"ל?

Featured Posts
Recent Posts

השירות שלנו

bottom of page